ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Тема1:Україна на початку Другої світової війни
(прочитати матеріал + переглянути відео)
Тема2:Окупація Червоною армією Галичини, Волині, Північної Буковини, Холмщини, та Південної Бессарабії.
(ознайомитись з матеріалом + переглянути відео
Пройти онлайн-тест
ОНЛАЙН-ТЕСТ
Тема3:Бойові дії 1941-1942рр. Відступи Червоної армії. Мобілізація.
Ознайомитися з параграфом (за посиланням), виконати завдання № 7-8 в зошиті + переглянути відео
Тема4:Рух опору в Україні.
(ознайомитись з матеріалом параграфа, виконати завдання №1-2 + переглянути відео)
Тема5:Окупація України військовими Німеччини та їх союзниками.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом перейшовши за посиланням натиснувши на назву теми.
2. Переглянути відео
3. В зошиті дати відповіді на запитання.
1). Хто такі «остарбайтери»?
2). Дайте визначення поняттю «колабораціонізм».
3). В чому полягав план «Ост»? Як він здійснювався в Україні?
4). На які адміністративно-територіальні одиниці була поділена окупантами територія України?
ПІДСУМКОВА РОБОТА ЗА РІК
1.
1. Коли було створено Союз Радянських Соціалістичних республік?
2.
2.Індустріалізація – це…
3.
3.Вкажіть причини голоду 1921-1923 рр.
4.
4.На який період припадають масові репресії в СРСР?
5.
Проти кого була спрямована сфабрикована «Шахтинська справа»?
6.
З якою метою здійснювалася суцільна колективізація?
7.
«Розстріляне відродження» — це умовна назва:
8.
«Польська держава та її уряд фактично перестали існувати. …радянський уряд не може… байдуже ставитися до того, що …українці та білоруси, які проживають на території Польщі, кинуті напризволяще. …радянський уряд дав розпорядження Головному командуванню Червоної Армії віддати наказ перейти кордон і взяти під свій захист життя та майно населення Західної України і Західної Білорусії».
КОЛИ ОПИСАНА ВІДБУЛАСЯ ПОДІЯ?
9.
Унаслідок Другої світової війни до складу УРСР увійшли українські землі, що в міжвоєнний період (1921—1938 рр.) перебували у складі:
10.
Якому поняттю відповідає дане визначення: «загибель значної частини єврейського населення Європи в ході систематичного переслідування і знищення його нацистами та їхніми пособниками в Німеччини й на захоплених територіях у 1933-1945 роках»?
11.
Радянсько-німецька війна розпочалася:
12.
Офіційною датою створення Української повстанської армії (УПА) вважають
13.
Укажіть заходи, передбачені нацистським планом «Ост».
14.
Який термін використовують для позначення явища, про яке йдеться в уривку з історичного джерела?
«Так прийшла весна 1942 р. Прийшов наказ набирати робочу силу до Німеччини. Старості, коменданту та його прибічникам ніколи, треба знайти ворогів, щоб не залишити нікого в селі. Були складені списки і розіслані повідомлення, в яких говорилося: “Ви повинні виїхати до Німеччини на побудову нової Європи”. На село ніби хмара насунула. Великий жах найшов на людей... Втечеш ти – сім’я постраждає. Та ось почали бігати поліцаї і силоміць загонити до старостату. Плачучи, ішли дівчата, хлопці. Тужили, ніби за мертвими, матері, сестри, рідні».
15.
У яких твердженнях ідеться про характерні риси радянського партизанського руху в окупованій Вермахтом Україні?
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Тема1:Друга світова війна. Початок.
(прочитати + переглянути відео)
Тема2:Перелом в Другій світовій війні. Відкриття Другого фронту.
(прочитати матеріал + перегляд відео)
пройти онлайн-тест
ОНЛАЙН-ТЕСТ
Тема3:Друга світова війна.
(ознайомитися з новими фактами + переглянути відео)
Тема4:Особливості окупаційного режиму та руху опору.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріало натиснувши на назву теми.
2. Написати в зошиті : У чому полягають історичні уроки Голокосту для народів світу? Як Ви вважаєте, чи можливе повторення трагедії Голокосту в інших країнах, проти інших народів?
3. Переглянути відео.
Тема5:Капітуляція Німеччини та її союзників.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом уроку перейшовши за посиланням натиснувши на назву теми.
2. Переглянути відео
3. Дайте письмові відповіді на запитання.
1). З якою метою створювалась ООН?
2). Який орган ООН несе головну відповідальність за підтримання міжнародного миру та безпеки?
3). Які були основні рішення Потсдамської конференції?
ПІДСУМКОВА РОБОТА ЗА РІК
«На Урок»
Підсумкова робота
ПІБ:
Клас:
Дата:
1.
Які країни входили до Антантиу 1914 ?
2.
Які країни відносяться до Троїстого союзу?
3.
Коли почалася Перша Світова війна?
4.
.Коли закінчилася Перша Світова війна?
5.
Яка подія стала 11 листопада 1918 р. в Комп'єнському лісі?
6.
Наслідками війни стало:
7.
Коли почалася Паризька мирна конференція?
8.
Хто запропонував утворити Лігу Націй?
9.
Скільки договорів було укладено під час Вашингтонської конференції?
10.
Коли відбулася Лозанська конференція?
11.
Договір Бріана-Келлога заключений з метою…
12.
Велика депресія в США почалася у…
13.
Хто запропонував “Новий курс” реформ, щоб вийти з економічної кризи?
14.
В якому році створено Британську Співдружність?
15.
Яким шляхом А.Гітлер прийшов до влади в Німеччині?
16.
Хто очолив уряд Народного фронту у Франції?
17.
Кого називали “дуче”?
18.
Яку політику щодо Німеччини у 30-х р.р. проводить Франція і Англія?
19.
Друга світова війна розпочалася…….
20.
За планом «Вайс» Німеччина здійснила напад на …..
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
Тема1:Медіа і демократія
(переглянути і виконати завдання)
Якби мені довелося вибирати: мати уряд без газет чи газети
без уряду, я б, не
замислюючись, вибрав друге.Томас Джефферсон, третій президент США (1801–1809)
Уважно прочитайте наведену цитату. Чому її автор
дотримується
таких переконань. Яким би був ваш вибір у цій ситуації. Свою
відповідь
обґрунтуйте в зошиті.
(прочитати матеріал + переглянути відео)
- Як ви гадаєте, ЗМІ сьогодні тільки інформує про пандемію коронавірусу, чи більше нагнітає паніку в середовищі? Подумайте та після карантину висловите свою думку.
Тема3-4:Медіаринок і медіавласність.
(ознайомитись з матеріалом + переглянути відео)
Тема5-6:ЯК МЕДІА МАНІПУЛЮЮТЬ АУДИТОРІЯМИ
(ознайомитися з матеріалом + переглянути відео)
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом натиснувши на назву теми.
2. Укладіть п’ять порад «Моя поведінка в соціальних мережах» в зошитах, переслати мені.
Тема 9-10:Практичне заняття. Створюємо шкільні медіа.
Завдання:
1. Ознайомтеся із завданням практичної роботи перейшовши з посиланням натиснувши на назву теми.
2. Зробіть ескіз шкільної стінгазети (можна на самому примітивному рівні : назву і колонки із заголовками). Надіслати фото.
Немає коментарів:
Дописати коментар