10 клас

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Тема1:Україна на початку Другої світової війни

(прочитати матеріал + переглянути відео)
(ознайомитись з матеріалом + переглянути відео


Пройти онлайн-тест

ОНЛАЙН-ТЕСТ

Тема3:Бойові дії 1941-1942рр. Відступи Червоної армії. Мобілізація.

Ознайомитися з параграфом (за посиланням), виконати завдання № 7-8 в зошиті + переглянути відео

Тема4:Рух опору в Україні.

(ознайомитись з матеріалом параграфа, виконати завдання №1-2 + переглянути відео)

Тема5:Окупація України військовими Німеччини та їх союзниками.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом перейшовши за посиланням натиснувши на назву теми.
2. Переглянути відео

3.  В зошиті  дати відповіді на запитання.
1). Хто такі «остарбайтери»?
2). Дайте визначення поняттю «колабораціонізм».
3). В чому полягав план «Ост»? Як він здійснювався в Україні?
4). На які адміністративно-територіальні одиниці була поділена окупантами територія України?

ПІДСУМКОВА РОБОТА ЗА РІК

1.
1. Коли було створено Союз Радянських Соціалістичних республік?
а)

 22 січня 1922 р.
 
б)
21 січня 1924 р.
 
в)
30 грудня 1922 р.
 
г)
23 червня 1929 р.
2.
2.Індустріалізація – це…
а)

примусове вилучення незаконно отриманого майна;
 
б)
політика насильницького перетворення сільського господарства наприкінці 1920-1930-х рр. на основі розкуркулювання і суцільного насадження колективних форм господарства з усуспільненням значної частини селянської власності;
 
в)
форма здійснення більшовицької політики на території України у 1923-1938 рр.;
 
г)
 система заходів, спрямованих на прискорений розвиток важкої промисловості з метою технічного переозброєння економіки і зміцнення обороноздатності країни.
3.
3.Вкажіть причини голоду 1921-1923 рр.
а)
 суцільна колективізація;
 
б)

«куркульський бандитизм»;
 
в)
неврожай та засуха;
 
г)
 державна політика хлібозаготівель;
 
д)
  запровадження НЕПу.
4.
4.На який період припадають масові репресії в СРСР?
а)
 1932-1933 рр.
 
б)
1933-1937 рр.
 
в)
1937-1938 рр.
 
г)
1929-1939 рр.
5.
Проти кого була спрямована сфабрикована «Шахтинська справа»?
а)
 куркулів;
 
б)
 технічної інтелігенції;
 
в)

націонал-ухильників;
 
г)
 стаханівців.
6.
З якою метою здійснювалася суцільна колективізація? 

а)
Налагодження каналу перекачування коштів із села до міста на потреби індустріалізації.
 
б)
 Ліквідація дрібного селянського укладу, який, на думку більшовиків, був джерелом капіталізму на селі, а отже ліквідація куркульства як класу.
 
в)
Для забезпечення населення  країни дешевими продуктами.
 
г)
Забезпечення коштами селян.
7.
«Розстріляне відродження» — це умовна назва:
а)
 Літературно-мистецької генерації України 1920—1930-х рр., репресованої сталінським режимом.
 
б)

Покоління українських політичних діячів часів Української революції, знищених під час терору 1930-х рр.
 
в)

 Плеяди видатних українських учених, засуджених у 1930-х рр. у справі Спілки визволення України.
 
г)
 Групи українських «буржуазних спеціалістів», розстріляних під час боротьби зі «шкідництвом» у 1920—1930-х рр.
8.
«Польська держава та її уряд фактично перестали існувати. …радянський уряд не може… байдуже ставитися до того, що …українці та білоруси, які проживають на території Польщі, кинуті напризволяще. …радянський уряд дав розпорядження Головному командуванню Червоної Армії віддати наказ перейти кордон і взяти під свій захист життя та майно населення Західної України і Західної Білорусії».
КОЛИ ОПИСАНА ВІДБУЛАСЯ ПОДІЯ?
а)

28 вересня 1939 р.

 
б)
 1 вересня 1939 р.
 
в)
 17 вересня 1939 р.
 
г)
 23 серпня 1939 р.
9.
Унаслідок Другої світової війни до складу УРСР увійшли українські землі, що в міжвоєнний період (1921—1938 рр.) перебували у складі:
а)
 Литви, Німеччини, Угорщини

 
б)
Польщі, Румунії, Чехо-Словаччини

 
в)
Чехо-Словаччини, Польщі, Угорщини
 
г)
Чехо-Словаччини, Литви, Румунії

10.
Якому поняттю відповідає дане визначення: «загибель значної частини єврейського населення Європи в ході систематичного переслідування і знищення його нацистами та їхніми пособниками в Німеччини й на захоплених територіях у 1933-1945 роках»? 
а)

голодомор
 
б)
 голокост
 
в)
терор
 
г)
 депортація
11.
Радянсько-німецька війна розпочалася:
а)
 22 червня 1941 р.
 
б)
30 листопада 1939 р.
 
в)

17 вересня 1939 р.
 
г)
1 вересня 1939 р.
12.
Офіційною датою створення Української повстанської армії (УПА) вважають 

а)
 22 червня 1941 р.
 
б)
 6 листопада 1943 р.
 
в)
 14 жовтня 1942 р. 
 
г)

30 червня 1941 р.
13.
Укажіть заходи, передбачені нацистським планом «Ост».

а)
створення рейхскомісаріату «Україна»
 
б)
 депортація або знищення істотної частини населення
 
в)
блискавичне вторгнення нацистської Німеччини в СРСР
 
г)

боротьба з партизанським рухом
14.
Який термін використовують для позначення явища, про яке йдеться в уривку з історичного джерела?
«Так прийшла весна 1942 р. Прийшов наказ набирати робочу силу до Німеччини. Старості, коменданту та його прибічникам ніколи, треба знайти ворогів, щоб не залишити нікого в селі. Були складені списки і розіслані повідомлення, в яких говорилося: “Ви повинні виїхати до Німеччини на побудову нової Європи”. На село ніби хмара насунула. Великий жах найшов на людей... Втечеш ти – сім’я постраждає. Та ось почали бігати поліцаї і силоміць загонити до старостату. Плачучи, ішли дівчата, хлопці. Тужили, ніби за мертвими, матері, сестри, рідні».

а)

репатріанти
 
б)
 колабораціоністи
 
в)

фольксдойчі
 
г)

остарбайтери
15.
У яких твердженнях ідеться про характерні риси радянського партизанського руху в окупованій Вермахтом Україні?
а)
 здійснення диверсій на транспортних комунікаціях та збір розвідувальної інформації

 
б)

сприяння фронтовим операціям Червоної армі
 
в)
 загони та з'єднання діяли здебільшого на теренах дистрикту «Галичина» та західних землях Райхскомісаріату «Україна
 
г)
 розгортання пропагандистської кампанії із закликами до створення незалежної соборної України
 
д)
 узгодження воєнних дій з воєнними операціями націо­нального підпілля



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ


Тема1:Друга світова війна. Початок.

(прочитати матеріал + перегляд відео)

пройти онлайн-тест
ОНЛАЙН-ТЕСТ

Тема3:Друга світова війна.

(ознайомитися з новими фактами + переглянути відео)

Тема4:Особливості окупаційного режиму та руху опору.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріало натиснувши на назву теми.
2. Написати в зошиті : У чому полягають історичні уроки Голокосту для народів світу? Як Ви вважаєте, чи можливе повторення трагедії Голокосту в інших країнах, проти інших народів?
3. Переглянути відео.

Тема5:Капітуляція Німеччини та її союзників.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом уроку перейшовши за посиланням натиснувши на назву теми.
2. Переглянути відео
3. Дайте письмові відповіді на запитання.

1). З якою метою створювалась ООН?
2). Який орган ООН несе головну відповідальність за підтримання міжнародного миру та безпеки?
3). Які були основні рішення Потсдамської конференції?


ПІДСУМКОВА РОБОТА ЗА РІК

Підсумкова робота
ПІБ:
Клас:
Дата:
1.
Які країни входили до Антантиу 1914 ?
а)
Англія
 
б)
Італія
 
в)
Франція
 
г)
Росія
 
д)
Австро-Угорщина
2.
Які країни відносяться до Троїстого союзу?
а)
Англія
 
б)
Італія
 
в)
Франція
 
г)
Австро-Угорщина
 
д)
Росія
3.
Коли почалася Перша Світова війна?
а)
28 червня 1914 р
 
б)
28 липня 1914 р
 
в)
1 вересня 1915 р
 
г)
1 серпня 1914 р.
4.
.Коли закінчилася Перша Світова війна?
а)
 3 листопадап 1918 р
 
б)
25 жовтня 1917 р
 
в)
11 листопада 1918 р
 
г)
11 грудня 1919 р
5.
Яка подія стала 11 листопада 1918 р. в Комп'єнському лісі?
а)
 Німечина капітулювала
 
б)
 відбулася революція в Австро-Угорщині
 
в)
почалася інтервенція Антанти в Росію
 
г)
німецька делегація підписала запропоновані Антанотою умови премир'я
6.
Наслідками війни стало:
а)
 10 млн. поранених
 
б)
втрата 1/3 багатств країнами учасницями
 
в)
Німеччина посіла чільне місце у світовій політиці
 
г)
 в Європі утворилося більше десяти молодих держав
7.
Коли почалася Паризька мирна конференція?
а)
листопад 1918 р
 
б)
січень 1919 р
 
в)
січень 1920 р
 
г)
лютий 1920 р
8.
Хто запропонував утворити Лігу Націй?
а)
Д.Ллойд-Джордж
 
б)
Ж.Клемансо
 
в)
В.Вільсон
 
г)
Р. Пуанкаре
9.
 Скільки договорів було укладено під час Вашингтонської конференції?
а)
2
 
б)
3
 
в)
5
 
г)
9
10.
Коли відбулася Лозанська конференція?
а)
1919- 1920 рр
 
б)
1921- 1922 рр
 
в)
1922-1923 рр
 
г)
1921-1924 рр
11.
Договір Бріана-Келлога заключений з метою…
а)
 надання економічної допомоги Німеччині
 
б)
політичного визнання СРСР;
 
в)
нова система колективної безпеки;
 
г)
встановлення сучасних кордонів Туреччини
12.
Велика депресія в США почалася у…
а)
1920 р
 
б)
1923 р
 
в)
1929 р
 
г)
1933 р
13.
Хто запропонував “Новий курс” реформ, щоб вийти з економічної кризи?
а)
 Кулідж
 
б)
 Гувер
 
в)
Ллойд – Джордж
 
г)
Р. Макдональд
 
д)
Рузвельт
14.
В якому році створено Британську Співдружність?
а)
 1920 р
 
б)
 1931 р
 
в)
1939 р
 
г)
1933 р
15.
 Яким шляхом А.Гітлер прийшов до влади в Німеччині?
а)
 шляхом державного перевороту
 
б)
був обраний президентом
 
в)
 призначений головою уряду
 
г)
його партія набрала абсолютну більшість на парламентських виборах
16.
Хто очолив уряд Народного фронту у Франції?
а)
Ж. Клемансо
 
б)
Е. Ерріо
 
в)
 Л.Блюм
 
г)
Р. Пуанкаре
17.
Кого називали “дуче”?
а)
короля Іспанії
 
б)
Б. Муссоліні
 
в)
 президента Німеччини
 
г)
А.Гітлера
18.
Яку політику щодо Німеччини у 30-х р.р. проводить Франція і Англія?
а)
 “доброго сусіда”
 
б)
 “утискування переможеної”
 
в)
“непримиренного ворога”
 
г)
 “ умиротворення агресора”
19.
Друга світова війна розпочалася…….
а)
 22 червня 1939 року 
 
б)
1 вересня 1939 року
 
в)
 22 червня 1941 року
 
г)
1 вересня 1941
20.
За планом «Вайс» Німеччина здійснила напад на …..
а)
Чехословаччину
 
б)
 Данію
 
в)
 Польщу
 
г)
 Францію


ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Тема1:Медіа і демократія

(переглянути і виконати завдання)

Якби мені довелося вибирати: мати уряд без газет чи газети без уряду, я б, не
замислюючись, вибрав друге.Томас Джефферсон, третій президент США (1801–1809)

Уважно прочитайте наведену цитату. Чому її автор дотримується
таких переконань. Яким би був ваш вибір у цій ситуації. Свою відповідь
обґрунтуйте в зошиті.
(прочитати матеріал + переглянути відео)
- Як ви гадаєте,  ЗМІ сьогодні тільки інформує про пандемію коронавірусу, чи більше нагнітає паніку в середовищі? Подумайте та після карантину висловите свою думку.

Тема3-4:Медіаринок і медіавласність.

(ознайомитись з матеріалом + переглянути відео)

Тема5-6:ЯК МЕДІА МАНІПУЛЮЮТЬ АУДИТОРІЯМИ

(ознайомитися з матеріалом + переглянути відео)

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом натиснувши на назву теми.
2. Укладіть п’ять порад «Моя поведінка в соціальних мережах» в зошитах, переслати мені.

Тема 9-10:Практичне заняття. Створюємо шкільні медіа.

Завдання:
1. Ознайомтеся із завданням практичної роботи перейшовши з посиланням натиснувши на назву теми.
2. Зробіть ескіз шкільної стінгазети (можна на самому примітивному рівні : назву і колонки із заголовками). Надіслати фото.


Немає коментарів:

Дописати коментар