11 клас

Всесвітня історія

Тема2: Повторювально-узагальнюючий урок. Контрольна робота. Пройти онлайн- тест

Тема3:Основні напрямкинауково-технічної революції в другій половині XX ст.

(вивчити  матеріал параграфа, виконати завдання № 1-3 + переглянути відео)

Завдання:
1. Прочитати параграф 21 шкільного підручника.
2. Виконати завд.11 в кінці параграфу.

Тема5:Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом перейшовши по посиланню натиснувши на назву теми уроку.
2.Дайте письмову відповідь на запитання:
-Які пріоритетні напрями НТР доцільно, на Вашу думку, обрати Україні, щоб бути конкурентоспроможною державою? Запропонуйте Ваш перелік з декількох інноваційних сфер, у яких Україна може вийти у світові лідери.


Підсумкова робота за рік


Підсумковий тест
Всесвітня історія, 11 клас

Запитання 5-6 оцінюються в 2 бали, 17 – 1 бал, всі інші – по 0,5 бала

1. Назвіть дату падіння Берлінської стіни:
А 18 березня 1990 р.;
Б 13 серпня 1961 р.;
В 9 листопада 1989 р.;
Г 3 жовтня 1990 р.
2. Особливе міждержавне об’єднання власне Великої Британії та 48 колишніх її домініонів та колоній після 1947 р. отримало назву:
а «Британський союз»;
Б «Британська співдружність націй»;
В «Співдружність»;
Г «Організація Північноатлантичного договору».
3. Що означає термін «інвестиція»?
а Створення промисловості в сільськогосподарській країні;
Б капіталовкладення, фінансовий внесок в економіку;
В посилення зусиль, продуктивності роботи;
Г надмірний випуск грошей, не забезпечених товаром.
4. У 1957 р. Бельгія, Італія, Люксембург, Нідерланди, Франція та ФРН
підписали «Римський договір» про:
а «Договір про Європарламент»;
Б «Договір про Європейський Союз»;
В «Спільний ринок»;
Г «Спільну участь у формуванні НАТО».
5. Установіть відповідність між масовими рухами та їх характеристикою:
А)  бітники
1) рух був спрямований проти засилля великих корпорацій, домінування Заходу, за надання допомоги країнам «третього світу»;
Б) рок­рух
2) рух на захист довкілля та природи від негативного впливу людської діяльності;
В) рух «зелених»

3) світогляд, який засуджує війни, закликає до встановлення миру;
Г) рух антиглобалістів

4) рух, що вийшов з надр масової культури, припинивши зв’язки з нею, висловлював стихійний протест молоді проти соціальної невлаштованості, війн, мілітаризму та ін.;

5) рух, що відкидав існуючі норми поведінки і моралі, утверджував контркультуру, закликав насолоджуватися життям.

6 Установіть причинно­наслідкові зв’язки:
А) італійське «економічне диво»

1) поява великих промислових імперій: ФІАТ, Піреллі, Едісон, розвиток відсталого півдня країни;
Б) німецьке «економічне диво»
2) жорстка експлуатація робочої сили, відмова від військових видатків до 1955р., створення гнучкої податкової політики;
В) утвердження П’ятої республіки у Франції
3) збільшення плати за комунальні послуги, зростання воєнних витрат, страйковий
рух;
Г) політика «тетчеризму» у Великій Британії
4) патріотичне піднесення, відновлення й посилення репресій, боротьба з повстанським рухом;

5) уповільнення економічного розвитку, політична стабільність, домінування в політичному житті голлістів.

7. Поглинання більшою етнічною групою меншої називається:
А анексія;
Б асиміляція;
В агресія;
Г демографія.
8 У листопаді 1990 р. президентом Польщі було обрано засновника
профспілкового об’єднання «Солідарність»:
А Л. Валенсу;
Б О. Кваснєвського;
В В. Ярузельського;
Г Л. Бальцеровича.
9. Єврейська держава Ізраїль була проголошена в:
А листопаді 1947 р;
Б травні 1948 р.;
В липні 1952 р.;
Г жовтні 1951 р.
10 Ударною силою так званої «культурної революції» в Китаї були загони учнівської молоді, так звані «червоні охоронці», або китайською мовою — __ :
А хуацяо;
Б цяофані;
В хунвейбіни;
Г цзаофани.
11 Прем’єр­міністром Революційного уряду на Кубі в 1959 р. був обраний:
А А. Піночет;
Б Ф. Кастро;
В Ф. Батіста;
Г С. Альєнде.
12. Якими були реальні результати «культурної революції» в Китаї?
А Підвищення рівня культури всього населення, перехід до загальної обов’язкової середньої освіти;
Б розгром партійної опозиції та встановлення абсолютної влади і культу особи Мао Цзедуна;
В поєднання традиційної і нової соціалістичної культури Китаю;
Г зниження рівня культури населення та запровадження високої оплати за навчання.
13. Назвіть рік введення радянських військ до Афганістану:
А 1977 р.;
Б 1978 р.;
В 1979 р.;
Г 1981 р.
14 Що означає термін «холодна війна»?
А Гостре й небезпечне політичне, військове та ідеологічне протиборство між США та Китаєм;
Б гостре й небезпечне політичне, військове та ідеологічне протиборство між США та СРСР;
В гостре й небезпечне політичне, військове та ідеологічне протиборство між Китаєм та СРСР;
Г гостре й небезпечне політичне, військове та ідеологічне протиборство між «християнським та мусульманським світом».
15 Для задоволення духовного попиту середнього споживача у ХХ ст. створюється:
А «масова культура»;
Б «науково­технічна культура»;
В «елітарна культура»;
Г «культура розвитку».
16. Назвіть прізвища лідерів США і СРСР, які під час Карибської кризи вимушені були домовлятися між собою, щоб уникнути розв’язання третьої світової війни:
А Г. Трумен і М. Хрущов;
Б Дж. Кеннеді і Й. Сталін;
В Дж. Кеннеді і М. Хрущов;
Г Д. Ейзенхауер і Л. Брежнєв.
17. ОВД – це ____________________________________________________________
___________________________________________________________________. 

Історія України

(ознайомитись з матеріалом + перегляд відео 

Готуємось до ЗНО
(прочитати і проаналізувати матеріал, переглянути презентацію )

Тема 7-8:Конституційні зміни, суспільно-політичне життя України в 2010-2013рр. 

Харківські угоди.

1.ознайомитися з матеріалом, виписати визначення і хронологію подій.
2. Пройти тест
3. Переглянути відео

Тема 9:.Національно-державне будівництво в Україні: проблеми та перспективи.

Практичне завдання

(виконуємо в зошитах)

ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО

Тема 10: Повторювально-узагальнюючий урок з теми "Становлення України, як незалежної держави".

Завдання:
1. Виконати контрольну роботу 1варіант в зошитах і переслати мені (натискаємо на↓

Тема11:Євромайдан. Революція Гідності.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом натиснувши на назву теми.
2. Переглядаємо відео

Тема 12:Окупація та анексія Росією Криму.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом натиснувши на назву теми.
2. Пройти тести.              Натиснути                     ↓

ОНЛАЙН-ТЕСТ


Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалами уроку перейшовши за посиланням натиснувши на тему уроку.
2.Переглянути презентацію

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

3. Ознайомлюємося з історичними ФАКТАМИ
3. Назвіть елементи гібридної війни Росії проти України. Завдання виконуємо в зошитах і пересилаємо.

Тема16-17:Угода про асоціацію з ЄС. Безвізовий режим з країнами ЄС.

Завдання:
1. Ознайомитися з історичним документом перейшовши за посиланням натиснувши на назву теми уроку.
2. Напишіть в зошити, які можливості стали відкритими українцям після підписання безвізового режиму між Україною та країнами ЄС.

Підсумкова робота за рік
Тести (по 0,5 б.):
1.    Коли було звільнено від фашистів останній населений пункт УРСР с. Лавочне Дрогобицької області: а) 8 жовтня 1944 р.; б) 14 жовтня 1944 р.; в) 28 жовтня 1944 р.
2.    Які галузі науки зазнали на Україні найбільших гонінь у період «ждановщини»: а) математика, атомна фізика, географія; б) генетика, історія, кібернетика; в) медицина, філологія, літературознавство.
3.    Органи управління народним господарством з 1957 по 1965 рр. називалися: а) наркомати; б) раднаргоспи; в) міністерства.
4.    Піддана жорстокій критиці за «ідеологічні помилки» книга «Україна наша радянська» була написана: а) В. Симоненком; б) В. Чорноволом; в) П. Шелестом.
5.    Квітневий (1985 р.) Пленум ЦК КПРС проголосив курс на: а) «прискорення»; б) «перебудову»; в) боротьбу з алкоголізмом.
6.    Якій характеристиці відповідає сучасна структура населення України: а) міське населення за чисельністю переважає сільське,жінок менше ніж чоловіків, зростає чисельність корінного населення України; б) міське населення за чисельністю дорівнює сільському, жінок більше, ніж чоловіків, зменшується чисельність корінного населення України; в) міське населення за чисельністю переважає сільське, жінок більше ніж чоловіків, зменшується чисельність корінного населення України.
7.    (1 б.) Що означає поняття «системна криза суспільства»: а) у кризовому стані перебували усі сфери життя суспільства; б) кризові явища в економіці набули вже системного характеру; в) відбувалися зміни у системі ідеологічних установок радянського суспільства.
8.    (1б) Встановіть відповідність:
А) дисиденти
1) відмова радянського керівництва від політики масового терору з одночасним її засудженням.
Б) десталінізація
2) інтелігенція 60-х років,що прагнула до демократизації,люди,що повірили в можливість лібералізації комуністичного режиму

3) інакомислячі, незгодні з тоталітаризмом у СРСР та інших соціалістичних країнах
9.    (2 б.) Вкажіть причини зародження дисидентського руху в Україні в 60-х роках: а) гостре відчуття частиною населення суспільної несправедливості; б) конфлікт критично налаштованої групи населення з владою, яка прагнула здійснення десталінізації в певних межах; в) дискримінаційна політика центру щодо України; г) невдоволення українського селянства рівнем свого життя; д) вплив антикомуністичних виступів у країнах Соцтабору; е) розгортання світового правозахисного руху під впливом «Загальної декларації прав людини»; є) прагнення частини населення зміцнити міжнародний авторитет України.
10.                       (2 б.) Позначте твердження, які характеризують основні причини поразки радянських військ у перші місяці війни: а) стратегія Москви була розрахована тільки на наступальну війну; б) раптовість нападу Німеччини на Радянський Союз; в) значно менша кількість озброєння радянських військ порівняно з німецькими; г) переконаність Сталіна втому, що до перемоги над Англією Німеччина не наважиться напасти на Радянський Союз; д) відсутність патріотизму радянських солдатів, небажання йти в бій; е) відсутність допомоги інших держав; є) армія втратила досвідчені командирські кадри під час  сталінських репресій, 90% командних посад посіли люди без вищої військової освіти; з) недоліки і помилки в розміщенні військ усередині округів були на користь  ворогу.
11.                       (3 б.) Позначте основні положення Декларації про державний суверенітет України: а) право української нації на самовизначення;б) Верховна Рада України – єдине джерело державної  влади; в) держава має захищати та охороняти національну державність українців; г) народ – єдине джерело державної влади, Верховна Рада України виступає від його імені; д) Президент України – глава законодавчої влади в державі; е) розподіл державної влади на законодавчу, виконавчу та судову; є) визнання невід’ємних прав людини; з) проголошення економічної самостійності держави.


Критичне мислення



Немає коментарів:

Дописати коментар