Всесвітня історія
Тема2: Повторювально-узагальнюючий урок. Контрольна робота. Пройти онлайн- тест
Тема3:Основні напрямкинауково-технічної революції в другій половині XX ст.
(вивчити матеріал параграфа, виконати завдання № 1-3 + переглянути відео)
Завдання:
1. Прочитати параграф 21 шкільного підручника.
2. Виконати завд.11 в кінці параграфу.
Тема5:Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом перейшовши по посиланню натиснувши на назву теми уроку.
2.Дайте письмову відповідь на запитання:
-Які пріоритетні напрями НТР доцільно, на Вашу думку, обрати Україні, щоб бути конкурентоспроможною державою? Запропонуйте Ваш перелік з декількох інноваційних сфер, у яких Україна може вийти у світові лідери.
Підсумкова робота за рік
Підсумковий тест
Всесвітня історія, 11 клас
Запитання 5-6 оцінюються в 2 бали, 17 – 1
бал, всі інші – по 0,5 бала
1.
Назвіть дату падіння Берлінської стіни:
А 18 березня 1990 р.;
Б 13 серпня 1961 р.;
В 9 листопада 1989 р.;
Г 3 жовтня 1990 р.
2.
Особливе міждержавне об’єднання власне Великої Британії та 48 колишніх її
домініонів та колоній після 1947 р. отримало назву:
а «Британський союз»;
Б «Британська співдружність націй»;
В «Співдружність»;
Г «Організація Північноатлантичного
договору».
3.
Що означає термін «інвестиція»?
а Створення промисловості в
сільськогосподарській країні;
Б капіталовкладення, фінансовий
внесок в економіку;
В посилення зусиль, продуктивності
роботи;
Г надмірний випуск грошей, не
забезпечених товаром.
4.
У 1957 р. Бельгія, Італія, Люксембург, Нідерланди, Франція та ФРН
підписали
«Римський договір» про:
а «Договір про Європарламент»;
Б «Договір про Європейський Союз»;
В «Спільний ринок»;
Г «Спільну участь у формуванні
НАТО».
5.
Установіть відповідність між масовими рухами та їх характеристикою:
А) бітники
|
1) рух був
спрямований проти засилля великих корпорацій, домінування Заходу, за надання
допомоги країнам «третього світу»;
|
Б) рокрух
|
2) рух на
захист довкілля та природи від негативного впливу людської діяльності;
|
В) рух
«зелених»
|
3) світогляд,
який засуджує війни, закликає до встановлення миру;
|
Г) рух
антиглобалістів
|
4) рух, що
вийшов з надр масової культури, припинивши зв’язки з нею, висловлював
стихійний протест молоді проти соціальної невлаштованості, війн, мілітаризму
та ін.;
|
|
5) рух, що
відкидав існуючі норми поведінки і моралі, утверджував контркультуру,
закликав насолоджуватися життям.
|
6
Установіть причиннонаслідкові зв’язки:
А) італійське
«економічне диво»
|
1) поява
великих промислових імперій: ФІАТ, Піреллі, Едісон, розвиток відсталого
півдня країни;
|
Б) німецьке
«економічне диво»
|
2) жорстка
експлуатація робочої сили, відмова від військових видатків до 1955р.,
створення гнучкої податкової політики;
|
В) утвердження
П’ятої республіки у Франції
|
3) збільшення
плати за комунальні послуги, зростання воєнних витрат, страйковий
рух;
|
Г) політика
«тетчеризму» у Великій Британії
|
4) патріотичне
піднесення, відновлення й посилення репресій, боротьба з повстанським рухом;
|
|
5) уповільнення
економічного розвитку, політична стабільність, домінування в політичному
житті голлістів.
|
7.
Поглинання більшою етнічною групою меншої називається:
А анексія;
Б асиміляція;
В агресія;
Г демографія.
8
У листопаді 1990 р. президентом Польщі було обрано засновника
профспілкового
об’єднання «Солідарність»:
А Л. Валенсу;
Б О. Кваснєвського;
В В. Ярузельського;
Г Л. Бальцеровича.
9.
Єврейська держава Ізраїль була проголошена в:
А листопаді 1947 р;
Б травні 1948 р.;
В липні 1952 р.;
Г жовтні 1951 р.
10
Ударною силою так званої «культурної революції» в Китаї були загони учнівської
молоді, так звані «червоні охоронці», або китайською мовою — __ :
А хуацяо;
Б цяофані;
В хунвейбіни;
Г цзаофани.
11
Прем’єрміністром Революційного уряду на Кубі в 1959 р. був обраний:
А А. Піночет;
Б Ф. Кастро;
В Ф. Батіста;
Г С. Альєнде.
12.
Якими були реальні результати «культурної революції» в Китаї?
А Підвищення рівня культури всього
населення, перехід до загальної обов’язкової середньої освіти;
Б розгром партійної опозиції та
встановлення абсолютної влади і культу особи Мао Цзедуна;
В поєднання традиційної і нової
соціалістичної культури Китаю;
Г зниження рівня культури населення
та запровадження високої оплати за навчання.
13. Назвіть рік введення радянських військ до Афганістану:
А 1977 р.;
Б 1978 р.;
В 1979 р.;
Г 1981 р.
14
Що означає термін «холодна війна»?
А Гостре й небезпечне політичне,
військове та ідеологічне протиборство між США та Китаєм;
Б гостре й небезпечне політичне,
військове та ідеологічне протиборство між США та СРСР;
В гостре й небезпечне політичне,
військове та ідеологічне протиборство між Китаєм та СРСР;
Г гостре й небезпечне політичне,
військове та ідеологічне протиборство між «християнським та мусульманським
світом».
15
Для задоволення духовного попиту середнього споживача у ХХ ст. створюється:
А «масова культура»;
Б «науковотехнічна культура»;
В «елітарна культура»;
Г «культура розвитку».
16.
Назвіть прізвища лідерів США і СРСР, які під час Карибської кризи вимушені були
домовлятися між собою, щоб уникнути розв’язання третьої світової війни:
А Г. Трумен і М. Хрущов;
Б Дж. Кеннеді і Й. Сталін;
В Дж. Кеннеді і М. Хрущов;
Г Д. Ейзенхауер і Л. Брежнєв.
17.
ОВД – це ____________________________________________________________
___________________________________________________________________.
Історія України
Тема 3-4:Помаранчева революція
(ознайомитись з матеріалом + перегляд відео
Готуємось до ЗНО
(прочитати і проаналізувати матеріал, переглянути презентацію )
Тема 7-8:Конституційні зміни, суспільно-політичне життя України в 2010-2013рр.
Харківські угоди.
1.ознайомитися з матеріалом, виписати визначення і хронологію подій.
2. Пройти тест
3. Переглянути відео
Тема 9:.Національно-державне будівництво в Україні: проблеми та перспективи.
Практичне завдання
(виконуємо в зошитах)
ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО
Тема 10: Повторювально-узагальнюючий урок з теми "Становлення України, як незалежної держави".
Завдання:
1. Виконати контрольну роботу 1варіант в зошитах і переслати мені (натискаємо на↓
Тема11:Євромайдан. Революція Гідності.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом натиснувши на назву теми.
2. Переглядаємо відео
Тема 12:Окупація та анексія Росією Криму.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом натиснувши на назву теми.
2. Пройти тести. Натиснути ↓
ОНЛАЙН-ТЕСТ
3. Результат фотографуємо і надсилаємо.
Тема13-15:Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах "гібритної війни"
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалами уроку перейшовши за посиланням натиснувши на тему уроку.
2.Переглянути презентацію
ПРЕЗЕНТАЦІЯ
3. Ознайомлюємося з історичними ФАКТАМИ
3. Назвіть елементи гібридної війни Росії проти України. Завдання виконуємо в зошитах і пересилаємо.
Тема16-17:Угода про асоціацію з ЄС. Безвізовий режим з країнами ЄС.
Завдання:
1. Ознайомитися з історичним документом перейшовши за посиланням натиснувши на назву теми уроку.
2. Напишіть в зошити, які можливості стали відкритими українцям після підписання безвізового режиму між Україною та країнами ЄС.
Підсумкова робота за рік
Тести (по 0,5 б.):
1. Коли було звільнено від фашистів останній населений пункт УРСР с. Лавочне Дрогобицької області: а) 8 жовтня 1944 р.; б) 14 жовтня 1944 р.; в) 28 жовтня 1944 р.
2. Які галузі науки зазнали на Україні найбільших гонінь у період «ждановщини»: а) математика, атомна фізика, географія; б) генетика, історія, кібернетика; в) медицина, філологія, літературознавство.
3. Органи управління народним господарством з 1957 по 1965 рр. називалися: а) наркомати; б) раднаргоспи; в) міністерства.
4. Піддана жорстокій критиці за «ідеологічні помилки» книга «Україна наша радянська» була написана: а) В. Симоненком; б) В. Чорноволом; в) П. Шелестом.
5. Квітневий (1985 р.) Пленум ЦК КПРС проголосив курс на: а) «прискорення»; б) «перебудову»; в) боротьбу з алкоголізмом.
6. Якій характеристиці відповідає сучасна структура населення України: а) міське населення за чисельністю переважає сільське,жінок менше ніж чоловіків, зростає чисельність корінного населення України; б) міське населення за чисельністю дорівнює сільському, жінок більше, ніж чоловіків, зменшується чисельність корінного населення України; в) міське населення за чисельністю переважає сільське, жінок більше ніж чоловіків, зменшується чисельність корінного населення України.
7. (1 б.) Що означає поняття «системна криза суспільства»: а) у кризовому стані перебували усі сфери життя суспільства; б) кризові явища в економіці набули вже системного характеру; в) відбувалися зміни у системі ідеологічних установок радянського суспільства.
8. (1б) Встановіть відповідність:
А) дисиденти
|
1) відмова радянського керівництва від політики масового терору з одночасним її засудженням.
|
Б) десталінізація
|
2) інтелігенція 60-х років,що прагнула до демократизації,люди,що повірили в можливість лібералізації комуністичного режиму
|
3) інакомислячі, незгодні з тоталітаризмом у СРСР та інших соціалістичних країнах
|
9. (2 б.) Вкажіть причини зародження дисидентського руху в Україні в 60-х роках: а) гостре відчуття частиною населення суспільної несправедливості; б) конфлікт критично налаштованої групи населення з владою, яка прагнула здійснення десталінізації в певних межах; в) дискримінаційна політика центру щодо України; г) невдоволення українського селянства рівнем свого життя; д) вплив антикомуністичних виступів у країнах Соцтабору; е) розгортання світового правозахисного руху під впливом «Загальної декларації прав людини»; є) прагнення частини населення зміцнити міжнародний авторитет України.
10. (2 б.) Позначте твердження, які характеризують основні причини поразки радянських військ у перші місяці війни: а) стратегія Москви була розрахована тільки на наступальну війну; б) раптовість нападу Німеччини на Радянський Союз; в) значно менша кількість озброєння радянських військ порівняно з німецькими; г) переконаність Сталіна втому, що до перемоги над Англією Німеччина не наважиться напасти на Радянський Союз; д) відсутність патріотизму радянських солдатів, небажання йти в бій; е) відсутність допомоги інших держав; є) армія втратила досвідчені командирські кадри під час сталінських репресій, 90% командних посад посіли люди без вищої військової освіти; з) недоліки і помилки в розміщенні військ усередині округів були на користь ворогу.
11. (3 б.) Позначте основні положення Декларації про державний суверенітет України: а) право української нації на самовизначення;б) Верховна Рада України – єдине джерело державної влади; в) держава має захищати та охороняти національну державність українців; г) народ – єдине джерело державної влади, Верховна Рада України виступає від його імені; д) Президент України – глава законодавчої влади в державі; е) розподіл державної влади на законодавчу, виконавчу та судову; є) визнання невід’ємних прав людини; з) проголошення економічної самостійності держави.
Немає коментарів:
Дописати коментар