ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Тема1: Московська держава XVІІ століття та народження Російської імперії
(переглянути відеоурок + виконати завдання в зошиті)
Завдання 7.
Ознайомтесь з
оцінкою реформ Петра І. Висловіть власне судження щодо їх значення.
ü «Везде
Петра Великого вижу, в поту, в пыли, в дыму,
в пламени, и не могу себя уверить, что один везде Пётр, не многие… Итак, ежели человека богу
подобного по нашему понятию найти
надобно, кроме Петра Великого не обрести» (М.В. Ломоносов, «Слово похвальному Петру Великому»)
ü Вони (реформи) були «безсистемними» і «окремими експериментами», а вся діяльність Петра це «сліпа стихійна творчість».
Будівництво флоту не досягло поставлених
завдань порівняно з грандіозністю затрачених коштів. (П. М. Мілюков)
ü «Народ
піднявся в дорогу, але на когось
чекали, чекали на вождя, і він з’явився в особі Петра І» (С.М.Соловйов, «Погляд на історію встановлення
державного порядку в Росії»)
ü «… структура реформ і їхня послідовність
були цілком обумовлені потребами, нав'язаними війною, що, теж велася досить
безглуздо» (В. О. Ключевский)
Тема2:Контрольна робота на тему "Османська імперія. Країни Східної Європи у XVII – у першій половині XVIII ст."
Онлайн-тест
(пройти онлайн-тест)
Тема3:Просвітництво і промислова революція.
(прочитати параграф, виконати з. 16 в зошитах)+
переглянути відео
Тема4: Освідчений абсолютизм.
Завдання:
1. Переглянути відео.
2. Вивчити матеріал прочитавши його за посиланням (нажміть на тему уроку)
3. Складіть історичний портрет Марії Терезії.
Тема5:Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США.
Завдання:
1. Переглянути відеоматеріал (перейти по посиланню натиснувши на назву теми).
2. Вивчити параграф 25.
2. Пройти онлайн-тест натиснувши на
↓
результат скриншотимо або фотографуємо і пересилаємо.
ПІДСУМКОВА РОБОТА ЗА РІК
Клас:
Дата:
1.
Промисловий переворот найперше розпочався з:
2.
Релігійно-етичний рух, що зародився та оформився на початку XVIII ст. в Англії і мав на меті створення таємної світової організації, яка об'єднала б людство в мирному братському союзі:
3.
Просвітництво в європейській історії називають:
4.
Завдання на встановлення хронологічної послідовності.
А) царський указ про остаточне закріпачення селян;
Б) Коліївщина;
В) остаточна ліквідація гетьманства;
Г) остаточна ліквідація царським урядом Запорозької Січі.
5.
Укажіть мету діяльності ІІ Малоросійської колегії. (3 відповіді)
6.
Укажіть прізвища видатних українських композиторів др.п. XVIII ст. (3 відповіді)
7.
Назвіть риси освіченого абсолютизму (3)
8.
В правлінні яких монархів найбільш яскраво проявилися риси освіченого абсолютизму?
9.
Політика, здійснювана у XVIII столітті в деяких європейських монархічних державах. Її змістом було знищення або перетворення «згори» найбільш застарілих феодальних порядків. Монархи, які здійснювали цю політику, зображували своє правління як союз королів і філософів це- ?
10.
Період Просвітництва в німецькій історії пов'язаний з іменем монарха усі заходи якого збігались з ідеями Просвітництва -це ...
11.
Позначте наслідки реформ Марії Терезіі та Йосипа ІІ:
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Тема1:Гетьманщина в часи Івана Мазепи +Гетьманування Івана Мазепи
Завдання 1: (виконати в зошитах)
1.
За
яких обставин Іван Мазепа обирається гетьманом Лівобережної України?
2.
Якої
зовнішньополітичної орієнтації дотримувався Мазепа на початку свого
гетьманування? Чому?
3.
Які були причини Північної
війни?
4.
Яку політику проводив
гетьман І. Мазепа до 1708 р.?
Завдання 2:
Написати есе на тему "Хто для мене Мазепа"
Тема2-3:Козацька Україна після Полтавської битви
(перейти по посиланню і ознайомитися з матеріалом
підручника) +
Тема2-3:Козацька Україна після Полтавської битви
(перейти по посиланню і ознайомитися з матеріалом
підручника) +
(переглянути відео, прочитати параграф)
+ пройти онлайн-тест
Тема 7: Гетьманщина у 20-40рр. XVIIIст.
Завдання:
1. Прочитати параграф 29 (у вашому шкільному підручнику).
2. Виконати завд.8 ст.229. в зошиті.
Тема8:Лівобережна Україна та Слобожанщина. Ліквідація Гетьманщини
Завдання:
1 Переглянути пояснення уроки (натиснути на назву теми).
2. Прочитати параграф 30 (у шкільному підручнику).
3. Письмових завдань немає😊
Тема8-9:Правобережна Україна та західноукраїнські землі.
Завдання:
1. Переглянути відеоматеріал перейшовши за посиланням натиснувши на назву теми.
2. Вивчити параграф 32 в шкільному підручнику.
3. Переглянути відео.
4. Виконати завдання № 3,4,5 ст. 252 в підручнику.
РОБОТА ЗА РІК
11.
Люблінська унія підписана в
2.
Скільки всього Січей існувало за період Козаччини
3.
В якому році Сігізмунд II наказав провести набір козаків на військову службу
4.
Товариство Ісуса" було створено
5.
Берестейська церковна унія прийнята
6.
"Ключ царства небесного" уславився автор книги
7.
Зборівська битва відбулася в
8.
Кому належала ця будівля?
9.
Вкажіть роки правління цього гетьмана
10.
Вкажіть гетьманів Лівобережної України
11.
Вкажіть роки правління гетьмана
12.
В якому році відбулася Полтавська битва
13.
Кому належить ця булава, яка знаходиться в музеї Швеції
14.
В якому році Туреччина та Кримське ханство оголосили війну Московській державі
15.
Вкажіть гетьмана Лівобережжя якого обрали в еміграції
16.
Кому належить це фото
17.
Які церкви були побудовані в козацькому бароко
18.
Скільки тисяч війська козаків було відправлено на війну з Туречинною
19.
орган контролю за діяльністю гетьмана і генеральної старшини - це
20.
Якому із гетьманів належить портрет
21.
Коли було ліквідовано митний кордон між Росією та Гетьманщиною
22.
Коли вийшов царський указ про ліквідацію гетьманської влади в Україні
23.
В яких роках існувала Друга Малоросійська колегія
24.
В якому році вийшла "Жалувана грамота дворянству"
МИСТЕЦТВО
Тема1:класицизм у музиці
(прослухати відео урок + насолодитися музикою)
Тема2:Українська класична музика
(насолодитися українською класикою) + ознайомитися з біографією
Тема3:Виникнення романтизму.
(переглянути матеріал,виписати в зошити визначення + переглянути відео
Тема4:Романтизм у живописі.
Завдання:
1. Намалювати фантастичний пейзаж або марину (пейзаж на морську тематику).
Тема5:Музика романтиків.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом перейшовши по посиланню натиснувши на назву теми.
2. Прослухати і переглянути відео.
3. Виписати в зошити композиторів-романтиків.
Немає коментарів:
Дописати коментар