9 клас

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Тема1:Японія . Доба Мейдзі.

(переглянути відео + ознайомитися з матеріалом за посиланням Японія та Китай

Тема2:Спроби модернізації Османської імперії.

(ознайомитися з матеріалом, виконати завд. 4 в зошитах) + переглянути відео

Тема3:Міжнародні відносини наприкінці наприкінці XIX - на початкуXXст.

Переглянути відео-урок, прочитати в підручнику відповідний параграф, заповнити таблицю 3, що є у відео.

Тема4:Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку XXст.

Завдання:
1. Переглянути презентацію за посиланням (натискайте на назву теми).
2. Прочитати параграф 26 шкільного підручника.
3. Виконати завд.3-4 ст.225 в зошитах.
4. Переглянути відео

Тема5:Урок контролю і корекції знань по темі "Міжнародні відносини кінець XIX-поч.XXст."

Завдання:
1. Виконати контрольну роботу в зошитах

1.Який регіон Європи отримав назву “пороховий льох”?


  1. Західна Європа
  2. Балкани
  3. Росія


2.Яка колоніальна імперія була найбільшою на початку XX ст.?


  1. Франції
  2. Німеччини
  3. Англії

3.Коли було завершено формування Антанти?


  1. 1893 р.
  2. 1904 р.
  3. 1907 р.

4.Які країни утворили Троїстий союз?


  1. Німеччина
  2. Туреччина
  3. Росія
  4. Австро-Угорщина
  5. Італія
  6. Іспанія

5.Яка війна стала першою у боротьбі за переділ світу?


  1. англо-бурська
  2. іспано-американська
  3. російсько-японська

6.Коли було створено ІІ Інтернаціонал?


  1. 1864 р.
  2. 1889 р.
  3. 1919 р.

7.Конфлікт між якими державами був ключовим на початку XX ст.?


  1. США та Англією
  2. Росією та Японією
  3. Англією та Німеччиною

8.Коли було створено Союз трьох імператорів?


  1. 1864 р.
  2. 1873 р.
  3. 1882 р.

9.Скільки було Марокканських криз?


  1. 2
  2. 3
  3. 4

10.Сучасна назва Сіаму


  1. Лаос
  2. Таїланд
  3. Бангладеш

11.Яка з названих африканських країн залишалась незалежною на 1914 р.?


  1. Сомалі
  2. Мозамбік
  3. Ліберія
  4. Сенеґал

12.Яка країна на початку XX ст. відмовилася від політики “блискучої ізоляції”?


  1. Франція
  2. Росія
  3. Англія
  4. Німеччина



Підсумкова робота


1.
Хто відкрив періодичний закон?
а)
Р.Кох

б)
Г. Мендель

в)
Д.Менделєєв

г)
І. Мечников
2.
Квантову механіку і теорію відносності відкрив вчений:
а)
А. Енштейн

б)
М. Планк

в)
Г. Мендель

г)
Д. Менделєєв
3.
Яке історичне явище виникло у культурі наприкінці ХІХ століття ?
а)
Елітарна культура

б)
Музична культура

в)
Масова культура

г)
Міська культура
4.
Яка держава надавала військову допомогу Японії і уклала договір у 1902 році?
а)
Китай

б)
Росія

в)
США

г)
Великобританія
5.
Ідеологом руху тайпінів у Китаї був :
а)
Пу І

б)
Юань Шікая

в)
Хун Сюцюань

г)
Сунь Ятсен
6.
Внаслідок якої події почала правити імператриця Ці Сі ?
а)
Державний переворот

б)
Війна з Японією

в)
Успадкувала трон
7.
Яка з названих реформ не проводилася в епоху Мейдзі?
а)
Аграрна

б)
Військова

в)
Фінансова

г)
Пенсійна
8.
В якій країні 1808 році королем став Жозеф Бонапарт?
а)
Франція

б)
Італія

в)
Іспанія
9.
Наполеон І був королем якої країни?
а)
Англія

б)
Франція

в)
Італія
10.
Як називається Фрако-російський-англійський союз?
а)
Антанта

б)
Маніфест

в)
Дикрет
11.
Назвіть ім'я канцлера Німеччини, який правив 20 років?
а)
Август Тіссен

б)
Вільгельм ІІ

в)
Отто фон Бісмарк

г)
Б. фон Бюлов
12.
Гомруль -це...
а)
Зрив роботи парламенту законним способом.

б)
Одна з головних вимог ірланського національного руху кінця ХІХ ст.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Тема1:Економічний розвиток українських земель на поч. XIX ст. 

(переглянути відео+ ознайомитися з матеріалом за посиланням Соціально-економічний розвиток українських земель у другій половині XIX ст.

Пройти тестування (в зошитах)


1. Найрозвиненішими галузями у господарстві краю були
а) лісопильна, нафто- та озокеритодобувна
соледобувна, паперова, тютюнова,
цегельна й металообробна
б) лісопильна, нафто- та озокеритодобувна
соледобувна, паперова, тютюнова, легка
та харчова
в) соледобувна, паперова, тютюнова,
цегельна й металообробна,
автомобілебудівна
2. Провідною галуззю сільського господарства на західноукраїнських землях було:
а) тваринництво б) землеробство
в) птахівництво г) бджолярство
3. Промисловому піднесенню сприяло
а) кредитування фабрично-заводської
промисловості та звільнення її від
податків
б) залучення іноземних інвестицій
в) скасування кріпосного права
4. Що давало змогу М. Грушевському характеризувати Східну Галичину як «Український
П’ємонт»?
а) природно-кліматична схожість із
Північною Італією
б) наявність розгалуженої системи
українських політичних партій,
кооперативів, організацій, товариств
в) домінування депутатів-українців від
Галичини та Буковини у Віденському
парламенті та Галицькому сеймі
г) стрімкий економічний розвиток краю,
формування національного капіталу
5.
Для характеристики якого явища, поширеного на західноукраїнських землях, кінця XIX —
початку XX ст. можна використати зображене рекламне оголошення?
naurok.com.ua
2
а) репатріація б) еміграція
в) депортація г) евакуація
6. Найбільше нафти добували в районах
а) Борислава та Дрогобича. б) Яремче
в) Калуші г) Карпатах
7. Напередодні Першої світової війни понад ............... експорту з
краю становила сировина
а) 80 % б) 90 %
в) 70 %
8. Робочий день робітників становив
а) 11 до 15 годин на добу б) 12 до 16 годин на добу
в) 11 до 16 годин на добу
9. Провідною галуззю економіки краю залишалося сільське господарство, у якому було
зайнято
а) 92 % населення б) 93 % населення
в) 94 % населення
10. Поміщиками переважно були
а) німці б) поляки
в) українці
11. Центральна асоціація українських кооперативів утворилась у
а) 1905 році б) 1904 році
в) 1906 році
12. Найчисельнішими серед кооперативів були
а) кредитні спілки б) спілки постачання насіння
в) спілки постачання машин

Тема2-3:Російська революція 1905-1907рр. на території України

(переглянути відео + перечитати текст параграфу і виконати завд.2)

Тема4-5:Суспільно-політичне становище у 1907-1914рр.

В зошитах виконати завдання №1-2 параграфу (що міститься у самому посиланні) + переглянути відео.

Тема6:Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини.

Виконати практичну роботу в зошитах
Практичне заняття «Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини»

1.     Завдання на розвиток хронологічної компетентності.
  За допомогою лінії часу розставте хронологічно виникнення політичних партій на українських землях у складі Російської імперії.
Перелік партій:
  • Українська соціал-демократична робітнича партія
  • Українька демократично-радикальна партія
  • Українська народна партія
  • Революційна українська парті
  • Українська соціалістична партія.

2.     Завдання на розвиток аксіологічно – мовленнєвої компетентності.
   Увіть, що  ви представник молодої генерації національно-визвольного руху українських земель. Створіть власну партію, висловіть свою позицію у програмних ідеях. Напишіть декілька тез для одноклассників.


Тема7:Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро-Угорщини. Піднесення українського національного руху.

Завдання:
1. Переглянути відео натиснувши на назву теми.
2. Прочитати параграфи 27-29.
3. Письмових завдань немає.

Тема8: Практичне заняття. Проаналізувати програмні документи товариства "Просвіта", "Сокіл","Січ".

1. Знайти і прочитати матеріал у вікіпедії матеріал про товатиства "Просвіта", "Сокіл", "Січ".
2.Переглянути відео.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом переходячи по посиланню натиснувши на назву теми.
2. Виписати в зошити нові терміни.
3. Пройти онлайн-тест перейшовши по посиланню
4. Скриншот або фото результату надсилається вчителю.


Підсумкова робота


ПРАВОЗНАВСТВО

Тема1:Адміністративні правопорушення. Адміністративна відповідальність неповнолітніх.

(ознайомитися з матеріалом, виконати завдання в кінці параграфу в зошитах)

+

(прочитати параграф, виконати завдання 1-2 в зошитах)
+ переглянути відео!!!


(Виконати всі завдання практичної роботи в зошиті) + переглянути відео

Тема4:Повторювально-узагальнюючий урок з теми"Неповнолітні суб'єкти правовідносин"

Завдання:
1. Пройти ОНЛАЙН-ТЕСТ
2.Результат фотографуємо і надсилаємо.


Тема5:Правоохоронні органи.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом перейшовши за посиланням натиснувши на назву теми.
2.Переглянути відео

3. Дайте відповіді в зошитах 
1. Які правоохороні органи ви запам’ятали? Яка їхня мета?
2. Які основні принципи діяльності Національної поліції?

МИСТЕЦТВО

Тема1:Телебачення

Завдання1: Які ток-шоу ви переглядаєте? Які ведучих українського телебачення ви вважаєте профессіоналами і чому? (виконати в зошитах)
(переглянути презентацію + зробити фотоколаж "Моя родина"

Тема3:Рекламне мистецтво. 

Ознайомитися  з матеріалом + переглянути відео

Тема4:Збереження мистецьких надбань. Музеї, галереї.

Завдання:
1. Переглянути презентацію натиснувши на назву теми.
2. Написати в зошити найвідоміші музеї та галереї світу.

  Тема5:Збереження мистецьких надбань. Бібліотеки.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом уроку перейшовши за посиланням натиснувши на назву теми.
2. Переглянути відео
3. Виписати в зошити найвідоміші бібліотеки світу.

Немає коментарів:

Дописати коментар